Verkkokaupan toimitusehdot
Tilaus- ja toimitusehdot voimassa 27.9.2020 alkaen.
Päivitetty 12.2.2021. Lisätty verkkopankki-/korttimaksu Maksutavat osioon.
Yleistä
Dayline Ky -verkkokaupan tuotteita myy Dayline Ky y-tunnus 0650862-2 . Myymme tuotteita yritysasiakkaille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Dayline Ky käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti sekä sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan internetin välityksellä Dayline Ky:n verkkokaupan kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
- Pankkiyhteystiedot, jos maksutapana on pankkisiirto
- Tilaustiedot
- Laskun loppusumman
- Laskutusosoitteen
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit myös tarkastaa tilauksen sisällön.
Maksutavat
Tuotteet sekä niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä verkkopankki-/korttimaksuna tai tilauksen jälkeen pankkisiirrolla (SEPA-maksu). Jos maksu suoritetaan tilauksen jälkeen pankkisiirrolla, pankkiyhteystiedot sekä laskun loppusumma toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse (tilausvahvistus) tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.
Toimitusaika
Tuotteet toimitetaan vasta kun tuotteiden sekä niiden postikulujen maksutapahtuma näkyy Dayline Ky:n pankkitilillä. Useimmat tilaukset toimitetaan 7 arkipäivän sisällä maksutapahtuman rekisteröinnistä ellei muuta ilmoiteta asiakkaalle myyjän toimesta.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi puhelimitse (yhteystiedot), osoitteeseen verkkokauppa at dayline.fi tai postitse:
Dayline Ky
Notkotie 1
27500 Kauttua
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.